úterý 15. ledna 2013

Nervyrvoucí detektivka

Dnes jsem se rozhodla přidat ještě jeden příspěvek, a to o knize, kterou jsem přečetla v době vánočního volna. Jedná se o Ženu v kleci od Jussi Adler-Olsena.
Nerada bych ji opominula, protože se jedná o asi nejnapínavější detektivku, kterou jsem četla. Jsem velký nadšenec do tohoto žánru - a protože jsem krimi knih přečetla už poměrně dost, tak se mi často stává, že si jejich děje po čase už ani nedokážu vybavit. Dovoluji si ale tvrdit, že tohle ten případ nebude!
Děsivý příběh o ženě, kterou vězní v tlakové komoře již pátým rokem, zatímco si všichni kolem myslí, že je dávno mrtvá a její případ je již uzavřen. Naštěstí se ho ujme komisař Morck a jeho kolega Asad z nově založeného oddělení Q, které má za úkol vyšetřit staré neobjasněné případy. Brzy začnou tušit, kolik důležitých faktů bylo opomenuto a jakmile chytí stopu, už se jí nepustí.
Asi poprvé v životě jsem málem přejela v tramvaji zastávku, jak jsem byla do děje ponořená. Nepřestala jsem se čtením ani před důležitou zkouškou. Knihu jsem zkrátka a dobře zhltla jedním dechem a už se nemůžu dočkat až se pustím do dalšího díla tohoto autora!
Pokud máte rádi detektivky, tuhle byste rozhodně opominout neměli!

Žena v kleci
nakladatelstvi.hostbrno.cz

2 komentáře:

  1. Tak to může být hodně napínavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to rozhodně je! :) Doma už mám nachystanou další knihu tohoto autora a moc se na ni těším!

      Vymazat